Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
Már a szövetség „őskora óta” kapcsolat fűz minket a szövetség arculatához. 1995-ben a DME első logóját – akkor még az Art Force színeiben – kreatív igazgatónk, Simon Attila tervezte, és a tíz évvel ezelőtt megújult, eddig használatos embléma is magán viseli munkatársunk keze nyomát. Nagy öröm és megtiszteltetés, hogy a jelenlegi korszerűsítést is cégünkre bízta az elnökség. A konkrét elképzelést - Mészáros Nóra gondolatmenetét felhasználva - Illés Orsi kollégánk tervezte.
A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.
„Szerettük volna az adatvezérelt szemléletet az emblémánkban is tükrözni, ezért úgy alakítottuk át, hogy az adattudomány területén ismert és használt szimbólumokra – adatpontok, szóródási diagramok, klaszterek – is utaljon, ugyanakkor a tagozatok sokszínűségének megjelenítését támogatva dinamikusan bővíthető legyen” – mondta Huszics György, a szövetség elnöke. „Úgy érezzük, a Café Design által tervezett új logók ennek a szempontrendszernek tökéletesen megfelelnek.”